Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 27 listopada 2024 08:36
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Chcesz rozwinąć biznes w czasach pandemii? Sprawdź, dlaczego warto wynająć wirtualne biuro

Wirtualne biuro to nowoczesna usługa polegająca na pełnym outsourcingu obsługi biurowej, bez konieczności fizycznej obecności przedsiębiorstwa w danym miejscu. W artykule wyjaśnimy, jak wynajem wirtualnego biura pomoże Ci rozwinąć firmę w czasach COVID-19.
Chcesz rozwinąć biznes w czasach pandemii? Sprawdź, dlaczego warto wynająć wirtualne biuro

Z powodu pandemii COVID-19 wielu przedsiębiorców przeniosło swoje biznesy do sieci lub… otworzyło nowe firmy świadczące usługi e-commerce. Nic dziwnego. Dane zawarte w raporcie „Handel internetowy w Polsce 2020. Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce na lata 2020-2025” jasno wskazują, że w tym roku rynek e-commerce w Polsce odnotowuje najwyższy wzrost od kilkunastu lat (prawie 26% r/r), a w ciągu kolejnych trzech lat rynek będzie rósł w tempie dwucyfrowym.

Wirtualne biuro, jako wsparcie w prowadzeniu biznesu online

Jeśli chcesz założyć firmę świadczącą usługi przez Internet lub przenieść swoją działalność do sieci, wynajmij wirtualne biuro. Dzięki tej nowoczesnej usłudze zyskasz adres, pod którym zarejestrujesz firmę. Będziesz mógł korzystać także z dodatkowych typowych dla tradycyjnego biura udogodnień:

  • obsługi recepcyjnej,
  • obsługi dedykowanej linii telefonicznej,
  • przesyłania poczty przychodzącej na wskazany przez przedsiębiorcę adres,
  • usługi skanowania poczty,
  • bezpłatnej pomocy w rejestracji firmy lub zmianie siedziby.

Cześć firm wynajmujących wirtualne biura zapewnia także dostęp do sali konferencyjnej i/lub przestrzeni coworingowej.

Wirtualne biuro w czasach pandemii - dlaczego warto?

Wynajmując wirtualne biuro, zwłaszcza w czasach pandemii:

  • otworzysz firmę w dowolnym mieście, nawet jeśli w nim nie mieszkasz. Bez przeprowadzki, wynajmowania tradycyjnego biura, a nawet fizycznej obecności w danym miejscu. Jak to możliwe? Jeśli wynajmiesz wirtualne biuro w Warszawie, zyskasz stołeczny adres rejestrowy. Możesz umieścić go na swojej stronie www, w wizytówce Google i na wszystkich materiałach promocyjnych. Dzięki temu zwiększysz swoje szanse na rozwój i pozyskanie klientów z Warszawy i okolic. Nie od dziś wiadomo przecież, że szukając produktów i usług, w pierwszej kolejności przeglądamy oferty lokalnych firm;
  • otworzysz oddział firmy w Polsce, nawet jeśli mieszkasz lub aktualnie przebywasz za granicą. Wynajmując wirtualne biuro, otworzysz firmę nie tylko w innym mieście (patrz poprzedni punkt), ale także w innym kraju. To świetne rozwiązanie dla osób, które chcą prowadzić biznes w Polsce, mieszkające jednocześnie za granicą. Wszystkie formalności z powodzeniem załatwisz przez Internet, bez konieczności przylotu do kraju;
  • już na starcie zwiększysz prestiż swojej firmy. Na skutek pandemii COVID wiele przedsiębiorstw zbankrutowało. Inne — pomimo rządowego wsparcia — wciąż balansują na granicy, starając się utrzymać finansową płynność. Jeśli wynajmiesz wirtualne biuro położone w prestiżowej dzielnicy, w biurowcu klasy A, potencjalni klienci będą postrzegać Twoją firmę jako tę, która świetnie prosperuje, pomimo gospodarczego kryzysu. A to już na starcie zwiększy jej autorytet;
  • zachowasz pewność, że żadna korespondencja (zwłaszcza urzędowa) Ci nie umknie, a to ma szczególne znaczenie, jeśli przebywasz poza siedzibą firmy, pracując w domu rodzinnym, pensjonacie agroturystycznym czy… położonej w środku lasu leśniczówce.

Czy wirtualne biuro można wynająć przez Internet?

Efektem rosnącej liczby zachorowań, wprowadzania kolejnych restrykcji i czarnych scenariuszy, które snują eksperci, jest wysoki poziom lęku Polaków. Wielu z nich maksymalnie ograniczyło wyjścia z domu, starając się załatwić wszystkie możliwe sprawy przez Internet. Aby zapewnić przedsiębiorcom maksymalne bezpieczeństwo, część firm wynajmujących wirtualne biura wprowadziła możliwość realizacji usługi w 100% online. Czy warto wynająć wirtualne biuro online? Zdecydowanie tak! Zanim podpiszesz umowę:

  • przejrzyj stronę internetową wynajmującego. Sprawdź, jakie ma doświadczenie i czy wynajem wirtualnych biur stanowi podstawę działalności. W poszukiwaniu opinii na temat wybranej firmy przejrzyj portale społecznościowe i fora tematyczne. Zapoznaj się także z tymi, dostępnymi w wizytówce Google;
  • dokładnie obejrzyj zdjęcie i/lub wybierz się na wirtualny spacer. Prestiżowy adres wirtualnego biura to nie wszystko. Duże znaczenie mają także same wnętrza. Choć estetyka pomieszczeń pozostaje kwestią subiektywną, powinny być one czyste i schludne;
  • sprawdź, czy w okolicy biura znajdują się przystanki autobusowe i/lub tramwajowe i jak wygląda komunikacja z lotniskiem, dworcem PKP i PKS. Jest to szczególnie ważne, jeśli chcesz organizować spotkania w sali konferencyjnej wirtualnego biura;
  • sprawdź, czy wynajmujący ma tytuł prawny do lokalu i czy może legalnie go podnajmować.

Materiał partnera



Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ