Stawiając na walkę o pozycję w Google zyskujesz doskonałe narzędzie sprzedaży
Zanim pozycjonowanie według firmy afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ zacznie działać trzeba ustalić słowa kluczowe, na których najbardziej nam zależy. Oczywiście chodzi o frazy bezpośrednio związane z naszą branżą i oferowanymi produktami. Eksperci z agencji marketingu sieciowego przedstawią Ci listę możliwych wyborów, którą sporządzą w oparciu o popularność haseł i współczynnik konwersji. Ten ostatni pokazuje, jak często internauta trafiający na naszą stronę staje się naszym klientem. Oczywiście możemy na własną rękę wybrać słowa kluczowe używając planera Google, jednak obstawianie bez doświadczenia często kończy się fiaskiem całego procesu.
Po wyselekcjonowaniu fraz kluczowych pod kątem ruchu i konwersji przychodzi pora na działania związane z SEO. Optymalizacja witryny pod kątem wymogów wyszukiwarki zawsze opiera się na szczegółowym audycie naszego projektu. Liczą się w tym wypadku zarówno czynniki On-Site związane z kształtem WWW i strukturą każdej z badanych podstron oraz te Off-Site mówiące o tym, jak nasz serwis widzi wyszukiwarka. Na tej podstawie ekipa web deweloperów i specjalistów od marketingu zaczyna zamieniać witrynę w efektywne narzędzie sprzedaży online. Wszystkie podejmowane w agencji czynności prowadzą do lepszej funkcjonalności strony i sprzedażowej skuteczności prezentowanego asortymentu.
Współpracuj z najlepszymi i zapewnij sobie zwiększony ruch na stronie
Kiedy już zamienimy witrynę w dobrze działający e-sklep przy pomocy SEO, przychodzi czas na właściwe pozycjonowanie. Polega ono głównie na budowaniu szerokiego zaplecza linków prowadzących do naszego serwisu z rozmaitych zakątków sieci. Zatrudnieni w agencji copywriterzy zapewniają atrakcyjne treści, które później pod postacią artykułów sponsorowanych lub wpisów blogowych powędrują do ważnych dla nas miejsc.
„Tworzenie contentu będzie opierać się również o współpracę z dziennikarzami, blogerami i influencerami, przez co uda się nam zbudować odpowiednią widoczność marki, a co za tym idzie zwiększyć ilość odwiedzin i samą sprzedaż.”
źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Pamiętajmy jednak, że w dzisiejszych czasach, kiedy światło dzienne oglądają takie algorytmy Google jak EAT czy BERT, nie możemy już podchodzić do treści po macoszemu. Gigant z Moutain View i jego wyszukiwarka są w stanie rozpoznać teksty sztucznie naszpikowane frazami pozycjonującymi, a oprócz samych ciekawych artykułów liczyć zaczyna się budowanie autorytetu i ekspertyzy a także wiarygodność serwisu. Aby jak najlepiej wypaść w rankingach Google musimy zatem napracować się o wiele bardziej niż w poprzednich latach – nie każdy przedsiębiorca ma na to czas. Dlatego właśnie współpraca z agencją interaktywną okazuje się w wielu przypadkach najlepszym wyjściem.
Materiał partnera