Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 listopada 2024 04:30
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jak zaprojektować nadruk na torbie reklamowej

Jedną z rzeczy, bez których trudno się obejść na co dzień, jest torba. Możesz zmieścić w niej wszystkie niezbędne rzeczy niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, czy na zakupy. Bardzo modne stały się torby z ekologicznych tworzyw. Są wytrzymałe i przyjazne dla środowiska. Taka torba wcale nie musi być nudna. Oprócz funkcji, jakie pełni zgodnie ze swoim przeznaczeniem, może też stać się skutecznym nośnikiem reklamy Twojej firmy. Dlatego tak popularne stały się torby reklamowe.
Jak zaprojektować nadruk na torbie reklamowej

Projekt nadruku – o czym warto pamiętać

Projekt stwórz w profesjonalnym programie graficznym z wykorzystaniem grafiki wektorowej. Zapisz go w odpowiednim formacie, by nie było później problemów z odczytem w drukarni. Te istotne kwestie techniczne należy uzgodnić z drukarnią przed wysłaniem projektu, by uniknąć przykrych niespodzianek podczas realizacji.

Grafika powinna być czytelna, przejrzysta i ciekawa. Niech rzuca się w oczy i przykuwa wzrok, zapadając w pamięć. Niech przywołuje dobre skojarzenia i przyciąga do Ciebie i Twojej firmy wciąż nowych klientów.

Nadruk na torbie reklamowej wizytówką Twojej firmy

Tworzenie projektu, który będzie reprezentował Twoją markę na torbach reklamowych, to bardzo ważny element. Poświęć mu odpowiedni czas i uwagę. Grafika, która powstanie, będzie kojarzyć się z Twoją firmą. Powinna godnie ją reprezentować, być ciekawa i nawiązywać do działalności, którą prowadzisz.

Najczęstszym elementem w tego rodzaju nadrukach jest logo firmy oraz jej nazwa. Można też wykorzystać jakiś charakterystyczny znak graficzny kojarzący się z daną branżą. Jeśli format projektu jest odpowiednio duży, można umieścić w nim dane firmy, a nawet hasło reklamowe. Należy dopasować projekt do rozmiaru torby. Im jest większa, tym więcej elementów można na niej umieścić.

Rodzaje toreb reklamowych

Masz już gotowy projekt? Świetnie! Teraz pozostaje wybrać odpowiedni rodzaj torby. Pamiętaj, że tworzywo, z którego została wyprodukowana torba, może kojarzyć się pozytywnie lub negatywnie z daną marką w kwestii dbania o środowisko. Postaw na ekologię:

  • Najpopularniejszą opcją są torby papierowe. Trwała i bardziej elegancka wersja to torby laminowane, wykonane z papieru kredowego. Jeśli jednak chcesz pozostać w 100% eko, a jednocześnie zachować walory estetyczne wybierz torby z papieru kraft. Jest to wariant popularny w większości sklepów z markowymi produktami oraz drogeriach.
  • Torby z siatki mesh to mniej znana, ale bardzo ciekawa opcja. Dzięki drukowi solwentowemu nawet przy częstej ekspozycji na trudne warunki atmosferyczne zachowa pełnię kolorów i wyrazistość czcionki. Poza tym po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca.
  • Torby materiałowe, czyli klasyka gatunku. Świetny wybór na gadżet reklamowy. Wytrzymałe i wygodne. Można je zaprojektować w różnych kolorach. Należy odpowiednio dobrać grafikę do koloru torby, by zachować wyrazistość i czytelność nawet z dużej odległości.

Warto wdrożyć tę formę reklamy, jeśli prowadzisz swoją firmę, aby podnieść jej prestiż i zyskać rozpoznawalność w każdym miejscu i sytuacji.

Artykuł sponsorowany

 


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ