Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 listopada 2024 07:46
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jak dodać link do InstaStory na Instagramie?

Dodawanie linku do relacji na InstaStories stało się ostatnio bardzo popularne. Do tej pory opcja Swipe Up oficjalnie była dostępna dla użytkowników posiadających minimum 10 000 followersów na Instagramie. Ostatnimi jednak czasy, każdy użytkownik może dodać link do Story, co pozwala zwiększyć konwersję. Jak tego dokonać? 

Dodanie linku na InstaStories przez IGTV

Istnieje wiele sposobów na linkowanie do strony na Instagramie. Przed możliwością dodawania ich bezpośrednio, wiele osób korzystało z IGTV. Dodanie tam linku to sposób, dzięki któremu każdy z was będzie mógł udostępnić swoją stronę w relacji. Metoda ta jest szybka i banalna, a na dodatek nie wymaga ściągania plików. Zatem jak dodać link do InstaStories przez IGTV? To proste.

  1. Wejdź w aplikację Instagram, następnie przejdź na twój profil. Wystarczy, że na nią klikniesz i wybierzesz opcję film IGTV.
  2. Następnie wybierz nagrany filmik i ustal jego miniaturkę. Do tego możesz użyć kadru z filmu lub dowolnego innego zdjęcia z aparatu.
  3. Kolejnym etapem jest ustawienie tytułu, który także powinien zachęcać do wejścia w link.
  4. Wstaw link do strony, na którą chcesz przekierować twoich odbiorców. W tym celu wystarczy dodać relacje z filmem IGTV.

Aby dodać relacje na Instagramie możesz użyć plusika na dole ekranu głównego lub przesunąć palcem w prawo. Opcja dodania linku powinna być już dostępna. Aby z niej skorzystać wybierz charakterystyczny spinacz. Ta funkcja powinna być już dostępna, a jeśli jeszcze nie jest, to do jakąś naklejkę Swipe Up i kliknij na nią, a następnie wybierz filmik na IGTV. W ten sposób możesz korzystać z funkcji bez posiadania dużego grona odbiorców.

Dlaczego warto dodawać linki na Instagramie?

Badania pokazują, że relacje są obecnie najchętniej oglądaną treścią w Internecie. Ich zaletą jest przede wszystkim łatwy dostęp do materiału i krótka forma przekazania informacji.

Zdecydowanie warto robić Instastory, bo przekłada się to na popularność konta i pozwala dotrzeć do nowych followersów. Z relacji korzystają znane osoby oraz największe koncerny na świecie, przez co możemy śmiało stwierdzić, że ten sposób docierania do odbiorców należy do najskuteczniejszych. Dodanie linku to prosty sposób na promocję materiału, którym może być oferta handlowa lub utwór na platformie YouTube.

Jak dodawać link na Instagramie w najprostszy sposób?

Wiele osób chciało dodawać linki na Instagramie, choć nie miało dostępu do opcji Swipe Up. Wiele osób używało powszechnie znanej frazy “link w BIO”. Od niedawna nie muszą oni martwić się już o dodanie linku ani tworzyć treści przez funkcję IGTV. Obecnie dodanie linku na Instagramie jest banalnie proste. Zatem jak tego dokonać? Otóż aktualnie, aby dodać link w relacji wystarczy skorzystać z gotowej funkcji na IG. Jeśli masz nagrany film lub zrobione zdjęcie, wystarczy dodać je na Instagram. Następnie wystarczy wejść w naklejki i odnaleźć opcję “link” z małym logotypem łańcucha. Po kliknięciu w tą opcję należy wkleić adres URL do odpowiedniej treści. Jeśli chcesz wypromować materiał na YouTube wystarczy na smartfonie kliknąć opcję “udostępnij” i “skopiuj link”. Gotowy adres URL wystarczy wkleić na Instagramie i zaakceptować wybór. Od teraz dodanie linku do relacji potrwa jedynie kilka sekund.

Jakie korzyści niesie nowy sposób udostępniania linków w relacji?

Dzięki innowacji na Instagramie nie trzeba już korzystać z odnośnika w BIO na Instagramie. Wystarczy tylko wkleić link, który można dodatkowo dobrze wypromować ciekawą treścią. Każdy muzyk może teraz dotrzeć w łatwy sposób do potencjalnych słuchaczy, którzy śledzą jego konto.

Jakie korzyści daje takie działanie? Przede wszystkim link w relacji na Instagramie pozwala odkrywać interesujące treści jednym kliknięciem. Warto dodać, że zdecydowanie więcej użytkowników śledzi InstaStories niż posty, ponieważ są one aktualne i podsycają ciekawość. Warto pamiętać o tej opcji prowadząc działania marketingowe. Link do relacji to prosty sposób na zwiększenie konwersji i darmowa promocja danego materiału. Zdecydowanie polecamy wykorzystać tę opcję.

Materiał zewnętrzny


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ