Czy warto działać na Amazon?
Tak naprawdę jest to pytanie retoryczne. Zaraz zaś dowiesz się dlaczego. W tym momencie sprzedajesz co prawda w sieci, aczkolwiek ograniczasz się tylko do działania na terenie naszego kraju? Czas zatem mocno ruszyć do przodu i skorzystać z szans, jakie oferuje XXI wiek. Warto podkreślić, że Amazon to przedsiębiorstwo handlowe mające setki milionów Klientów. I to na całym świecie. Łatwo zatem domyślić się, że oferując swoje usługi na tym portalu online możesz docierać ze sprzedawanym asortymentem do rozmaitych zakątków. Oczywiście, to jeszcze nie gwarantuje finalnego sukcesu. Na pewno jednak mocno do niego zbliża. Jeśli masz bowiem porządne produkty, to na pewno znajdą się na nie chętni. To może być zatem punkt zwrotny w Twojej karierze sprzedawcy. Coraz więcej osób dołącza do gigantycznego sklepu internetowego Amazon. Chodzi nie tylko o sprzedawców, ale tak samo o Klientów. Warto mieć to na swojej uwadze.
Pierwsze kroki na Amazon
Kwestia dotycząca zakładania konta na Amazon nie powinna być dłużej rozważana. Jest to bowiem naturalna kolej rzeczy dla każdego podmiotu, który chce iść do przodu i dynamicznie się rozwijać. Jeśli zależy Ci na większym zainteresowaniu oferowanym na co dzień asortymentem, to nie ma sensu się wahać… W tym momencie nie wiesz, jak założyć konto na amazonie? Na szczęście nie ma tutaj nic trudnego. Na samym początku trzeba w ogóle zastanowić się nad wyborem odpowiedniego planu sprzedaży. Klienci mają dwie główne opcje. Zamierzasz sprzedawać tylko od czasu do czasu? W tym momencie zajmujesz się bowiem przede wszystkim handlem detalicznym? W takim razie dobrym wyborem będzie plan indywidualny. Cechuje się on tym, że za każdy sprzedany przedmiot musisz zapłacić 4 PLN (jest to swego rodzaju prowizja). Osoby zawodowo zajmujące się handlem powinny wybrać plan profesjonalny. W jego ramach zapłacisz 165,91 PLN (w ciągu miesiąca). I to niezależnie od liczby sprzedanych produktów. Poza tym należy podać kilka istotnych danych na swój temat, by móc zarejestrować konto. Chodzi między innymi o firmowy adres e-mail (albo ewentualnie konto klienta Amazon), aktywną kartę kredytowa, ważny paszport (lub inny dokument tożsamości do potwierdzenia danych) itp. Co jeszcze jest kluczowe? Na pewno są to dane rejestracyjne firmy oraz aktualny numer telefonu.
Nie zapominaj o odpowiedniej reklamie
Założenie konta to dopiero początek. Aby mieć realne szanse na dobre wyniki w kontekście sprzedaży, warto pomyśleć o właściwych formach reklamy. Marka Amazon pomaga nowym handlarzom. Mogą oni zdecydować się na rozmaite opcje. Do wyboru są przede wszystkim Sponsored Brands oraz Sponsored Products. Alternatywnie możesz także zastanowić się nad usługą Stores.
Materiał zewnętrzny