Poszerzanie swojej wiedzy technicznej z zakresu motoryzacji
Wiedza z zakresu nowoczesnych technologii w branży motoryzacyjnej jest niezwykle ważna na niemalże każdym zajmowanym stanowisku. Praca w salonie samochodowym wiąże się z koniecznością posiadania takiej wiedzy, w szczególności w zakresie systemów i zaawansowanych rozwiązań, które stosowane są w pojazdach marki BMW. Ich wykorzystanie, płynące z nich korzyści dla posiadaczy samochodów BMW to aspekty, o które może zapytać potencjalny nabywca podczas rozmowy z doradcą ds. sprzedaży.
Pracownicy Autoryzowanych Salonów BMW na bieżąco aktualizują swoją wiedzę o obecnie panujących na rynku trendach motoryzacyjnych, co mogą wykorzystać w swojej rozmowie z klientami. Mają okazję do poszerzania tej wiedzy i specjalizowania się w tym obszarze podczas szkoleń organizowanych przez pracodawcę. Otrzymują również dostęp do fachowych zasobów informacji na temat modeli poszczególnych samochodów oraz parametrów technicznych, które je wyróżniają.
Umiejętności z obszaru obsługi klienta
Praca w zgranym zespole, również pod presją czasu, jest wyzwaniem, na które decyduje się wiele osób pragnących dołączyć do grona profesjonalistów w Sieci Dealerskiej BMW. Jako osoba zatrudniona możesz szlifować wspomniane umiejętności, stawiając klienta w centrum swojej uwagi, ucząc się postępowania z różnymi nabywcami, także tymi bardzo wymagającymi — nie tylko w trakcie odpowiadania na pytania osób zainteresowanych zakupem, ale także podczas postępowania zgodnie z procedurami w toku obsługi posprzedażowej.
Praca u Autoryzowanego Dealera BMW to także szansa na kształtowanie swojej osobowości i prezencji w prestiżowym środowisku, w którym utrzymanie wysokich standardów obsługi jest kwestią priorytetową. Obsługa klienta uczy zatem technik skutecznej komunikacji, umiejętności wychwytywania aspektów, które są dla klienta niezrozumiałe i wyjaśnianie ich w przejrzysty sposób.
Czego jeszcze nauczysz się podczas pracy w salonie samochodowym? Będą to umiejętności z zakresu budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, analizowanie potrzeb osób odwiedzających salon, zdolność do prezentowania oferty w sposób, który przekonuje do zakupu, oraz prowadzenie negocjacji dla uzyskania lepszych wyników sprzedażowych.
Skuteczność zarządzania czasem i pracą
W pracy w salonie samochodowym ważne jest umiejętne planowanie kalendarza spotkań z klientami, dotrzymywanie terminów i organizacja pracy umożliwiająca spełnienie zamierzeń i zobowiązań wobec swojego zespołu. Jako pracownik Autoryzowanego Salonu BMW będziesz miał okazję doskonalić się w umiejętnościach miękkich, takich jak zarządzanie czasem, efektywne planowanie zakresu swoich zadań i ich priorytetyzacja, skuteczne wykorzystywanie narzędzi i technologii dostępnych na swoim stanowisku, jak również owocna praca zespołowa.
Możliwość poszerzania swojej wiedzy na szkoleniach
Pracownicy BMW mają możliwość uczestniczenia w kursach organizowanych w nowym Centrum Szkoleniowym w Jawczycach, w którym prowadzone są zarówno szkolenia produktowe, jak i zajęcia techniczne. Jest to zatem kolejny sposób na realizowanie swoich motoryzacyjnych pasji i poszerzanie wiedzy z tego zakresu wprost u źródła, czyli bezpośrednio u lidera sprzedaży samochodów marki BMW.