Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 listopada 2024 09:32
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Elegancka wycieraczka — zrób dobre pierwsze wrażenie na kliencie

Pierwsze wrażenie ma znaczenie nie tylko w kontaktach prywatnych, ale także w relacjach biznesowych. Wchodzący do siedziby firmy czy do lokalu klient nawet mimochodem rejestruje ogólny styl pomieszczenia i stan jego czystości. Jeśli któryś z elementów nie będzie dla niego satysfakcjonujący, może zrezygnować z dokonania zakupów. Szczególne znaczenie ma to w przypadku klientów premium, korzystających z usług hoteli, eleganckich restauracji, salonów samochodowych czy banków. Tymczasem deszcz, śnieg i pył nie są sprzymierzeńcami przedsiębiorców, skutecznie utrudniając sprzątanie. Jaki rodzaj wycieraczek zastosować, aby pomieszczenie nie straciło na estetyce?
Elegancka wycieraczka — zrób dobre pierwsze wrażenie na kliencie

Krata pomostowa z wypełnieniem – skutecznie, bezpiecznie, estetycznie

Krata pomostowa, czyli tzw. kratownica WEMA, jest powszechnie stosowana w obiektach przemysłowych, komercyjnych i użyteczności publicznej. Decyduje o tym jej wielozadaniowość: wykonana z płaskowników krata charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością i nośnością, co umożliwia wykorzystanie jej również w miejscach, po których poruszają się samochody osobowe, wózki widłowe czy inne maszyny. Jednocześnie stanowi ona doskonałe zabezpieczenie przed zanieczyszczeniami – wystarczy jednorazowe przetarcie butów, a nawet po prostu przejście po jej powierzchni, aby większość piasku, błota czy śniegu została usunięta z obuwia. Serratowane kraty pomostowe mają wysokie właściwości antypoślizgowe. Zwiększają tarcie nawet w przypadku butów bez bieżnika czy na obcasie. Dzięki swojej budowie, kratownice typu WEMA nie gromadzą zanieczyszczeń, ale umożliwiają ich swobodny odpływ, a zatem same są łatwe w czyszczeniu.

Ale czy metalowa kratownica będzie dobrze wyglądała na strefie wejścia do hotelu, czy do SPA? Dla zastosowań wymagających większej dbałości o estetykę, powstały kraty pomostowe z wypełnieniem. Na powierzchni standardowej kraty wciskanej montuje się wkład odpowiadający reszcie podłogi – najczęściej drewniany lub z tworzywa sztucznego. Zabieg ten umożliwia utrzymanie obiektu w czystości bez zaburzania jego koncepcji stylistycznej. To idealne rozwiązanie w przypadku firm, którym szczególnie zależy na zrobieniu dobrego pierwszego wrażenia na ważnych klientach.

Wycieraczka tekstylna – klasycznie i stylowo

Właściciele obiektów mających bardziej konserwatywne podejście do estetyki strefy wejściowej, preferują sprawdzone rozwiązania – czyli wycieraczki tekstylne. Doskonale sprawdzają się one po wewnętrznej stronie pomieszczenia – tuż za drzwiami, w hallu lub korytarzu czy w recepcji. Czy jednak utrzymanie takiej wycieraczki w czystości nie jest zbyt pracochłonne?

Tekstylna wycieraczka nie jest po prostu grubszą wykładziną. Choć nie jest to dostrzegalne dla klientów, wycieraczka taka składa się z dwóch warstw. Spodnia wykonana jest z gumy nylonowej – bardzo trwałej i odpornej na obciążenie punktowe (dzięki temu w miejscach szczególnie uczęszczanych nie tworzą się wydeptane obszary). Guma doskonale absorbuje wilgoć, a zatem nawet podczas deszczu czy opadów śniegu, wycieraczka nie przemaka. Wierzchnią warstwę tekstylnej wycieraczki stanowi natomiast runa z włókna nylonowego – wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne, tarcie i mechacenie. Może być ona wykonana zgodnie z życzeniami klienta, w jednym z wielu kolorów, jak również z personalizowanym nadrukiem. Masz zatem pewność, że wnętrze, które taka wycieraczka ochroni, będzie zgodne z twoją koncepcją.

Wycieraczka logowana – nietuzinkowy branding

Do ciekawych rozwiązań należy również wycieraczka z logiem. To nowy sposób na branding wnętrza, otwierający spore pole do manewru dla marketingowców i właścicieli biznesów, w których liczy się również strona reprezentacyjna i wizualna.

Logowanie może być wykonane na różnego rodzaju wycieraczkach: systemowych, gumowych oraz tekstylnych. W każdym przypadku metoda brandowania jest inna, odmienny jest także efekt końcowy. Na wycieraczkach systemowych logo grawerowane jest na aluminiowym profilu, umieszczonym w miejscu standardowego wypełnienia. Jest to opcja subtelna i elegancka, świetnie sprawdzająca się zarówno we wnętrzach, jak i po zewnętrznej stronie drzwi. Typowo na zewnątrz przeznaczone są natomiast wycieraczki gumowe, przygotowane na odbieranie dużych ilości zanieczyszczeń. W tym wypadku, poza logotypem czy sloganem, na wycieraczce można umieścić również powitanie, a nawet ostrzeżenie – np. o niezbyt dobrze widocznym schodku czekającym na gości. Logowanie wycieraczki tekstylnej obejmuje z kolei cały jej obszar.

Jeśli więc szukasz eleganckiego i nietypowego brandingu, możesz mieć dwa w jednym: skuteczną reklamę wizualną i czystą podłogę.

 



Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ