Władze Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego tłumaczą, że mobilna aplikacja powstała z myślą o komforcie klientów oraz w odpowiedzi na liczne pytania mieszkańców.
Aplikacja eBOK KHK pozwala w prosty i szybki sposób sprawdzić saldo konta oraz wystawione faktury. Umożliwia również wygodne opłacenie faktur za pomocą płatności elektronicznych, np. szybki przelew lub BLIK.
Można w niej sprawdzić przypisane do danego konta wodomierze i w razie potrzeby zdalnie podać stan licznika. Jest też możliwość podania odczytu poprzez wykonanie telefonem zdjęcia wodomierza i przesłanie go do naszego systemu bilingowego.

- Opracowując aplikację mieliśmy na względzie, aby była prosta i intuicyjna w użyciu, a przede wszystkim użyteczna i wygodna dla naszych klientów. Postawiliśmy też na funkcjonalność, bezpieczeństwo i ekologię - mówi Grzegorz Lenko, główny specjalista ds. informatycznych w Krośnieńskim Holdingu Komunalnym.
Dodatkowo, w zakładce "Moje konto" użytkownik aplikacji eBOK KHK Krosno może w prosty sposób aktywować powiadomienia z systemu eBOK, np. o nowej fakturze, terminie jej płatności lub zwiększonym ciągłym poborze wody.
- To aplikacja dedykowana klientom naszej spółki, powstała z myślą o nich i dla nich. Jesteśmy ciekawi jak zostanie oceniona przez użytkowników, liczymy na podpowiedzi co w niej ewentualnie zmienić, poprawić czy dodać - podkreśla Grzegorz Lenko.
Aplikacja eBOK KHK na razie dostępna jest w wersji dla systemu operacyjnego Android. Dla systemów iOS będzie dostępna na przełomie 2 i 3 kwartału tego roku.
