Jak tłumaczą władze spółki od prawie stu lat tworzą dla klientów w Polsce i na całym świecie najpiękniejsze szkło oraz kultywują tradycje i promują polskie wartości dobrego rzemiosła. - Przez prawie wiek nasza firma była i jest świadkiem historii, burz zmieniających Polskę i Polaków - mówi Paweł Szymański, prezes Krosno Glass S.A. I dodaje, że dziś ponownie mierzymy się z niezapowiedzianym, światowym wyzwaniem — pandemią.
Na początku kwietnia w sklepie internetowym Krosno Glass S.A. Ruszyła akcja promocyjna, która ma na celu udzielenie pomocy finansowej i rzeczowej ratownikom medycznym. Ceny produktów zostały obniżone o 30 procent. Natomiast kolejne 30 procent zbierane było na pomoc SPPR w Krośnie.
Akcja krośnieńskiej huty cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Do końca kwietnia zainteresowało się nią blisko 3,5 tysiąca osób. W związku z tym władze spółki przekazały krośnieńskiemu pogotowiu 137 tys. 100 zł.
- Bardzo dziękujemy wszystkim osobom, które uczestniczyły w akcji i wsparły służby medyczne, które są najbardziej narażone na zakażenie SARS-CoV-2 - mówi Paweł Szymański.
Spółka przedłużyła kampanię #razemdlamedyków. - Wspólnie z naszymi klientami zbieramy fundusze, które zasilą Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie - zapowiada Paweł Szymański.
Władze Krosno Glass S.A. są przekonane, że wyjdziemy z zaistniałej sytuacji silniejsi i mądrzejsi o wiele życiowych doświadczeń. - Coraz silniej tęsknimy za otwartą przestrzenią, za kontaktem z przyrodą, zauważamy jak bardzo w codziennym życiu potrzebujemy relacji z innymi ludźmi – mówi Paweł Szymański. - Aby ten powrót był bezpieczny i nastąpił najszybciej jak to możliwe zwracamy się do wszystkich z prośbą o wsparcie i pomoc tym, którzy w razie potrzeby pomogą nam.
red.