Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 27 listopada 2024 03:37
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Od 30 września funkcjonują nowe zasady obsługi klienta w Urzędzie Miasta Krosna

Od 30 września w Urzędzie Miasta Krosna obowiązują nowe zasady obsługi klienta. Zostaje Ograniczone do minimum załatwianie spraw administracyjnych osobiście w Urzędzie Miasta Krosna. Rekomendowane jest skorzystanie z możliwości załatwiania spraw przez Internet - mailowo, przez ePUAP lub telefonicznie.
Od 30 września funkcjonują nowe zasady obsługi klienta w Urzędzie Miasta Krosna

Autor: fot. UM Krosno

Urząd Miasta Krosna zachęca do zapoznania się z katalogiem spraw i usług dostępnych na:

Poradniki interesanta Urzędu Miasta Krosna dostępne są na stronie internetowej - PRZEJDŹ DO PORADNIKA.

Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania z zakresu obsługi interesantów.

Przy wejściu do budynków klientom będzie mierzona temperatura. Osoby z widocznymi objawami chorobowymi nie będą obsługiwane do odwołania. Aby załatwić sprawę należy upoważnić inną, zdrową osobę.

Wszystkie osoby wchodzące do budynków Urzędu Miasta Krosna zobowiązane są do zakrywania, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego, o którym mowa w art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110, 284, 568, 695 i 1087), ust i nosa.

Korespondencję w formie tradycyjnej można składać:

  • w budynku urzędu przy ul. Lwowskiej 28a do „skrzynki podawczej”
  • w budynku urzędu przy ul. Staszica 2 do „skrzynki podawczej” – wejście od Placu Konstytucji 3 Maja.

Aby otrzymać potwierdzenie złożenia dokumentu należy:

  • podać adres email na piśmie lub kopercie wraz ze wskazaniem zamiaru uzyskania potwierdzenia wpływu pisma do urzędu, na który pracownik urzędu prześle potwierdzenie lub
  • złożyć pismo na stanowisku Kancelarii Ogólnej gdzie pracownik potwierdzi złożenie pisma.

Kasa Urzędu Miasta przy ul. Staszica 2 oraz kasa banku PEKAO SA w budynku urzędu przy ul. Lwowskiej 28a będą pracowały w następujących godzinach:

Kasa Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2

  • poniedziałek 7.30 – 16.00
  • wtorek 7.30 – 12.00 i 13.00 - 15.00
  • środa 7.30 – 15.00
  • czwartek 7.30 – 12.00 i 13.00 - 15.00
  • piątek 7.30 – 14.00
    przerwa: codziennie w godz. od 10.30 – 10.45

 

Kasa banku PEKAO SA w budynku Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a

  • poniedziałek 7.30 - 16.30
  • wtorek 7.30 - 15.30
  • środa 7.30 - 15.30
  • czwartek 7.30 - 15.30
  • piątek 7.30 - 14.30

Preferowane są wpłaty w formie bezgotówkowej.

Wpłat na rzecz Gminy Miasto Krosno można również dokonywać bez prowizji w placówkach banku PEKAO SA w Krośnie:

  • przy ul. Powstańców Warszawskich 3,
  • przy ul. Bieszczadzkiej 5.

Dokonywać płatności można również drogą elektroniczną za pośrednictwem bankowości internetowej.

 

Obsługa interesantów w budynku urzędu przy ul. Staszica

Jedyne wejście do budynku urzędu przy ul. Staszica jest otwarte od strony Placu Konstytucji 3 Maja.

Wydział Gospodarki Komunalnej – email: [email protected]

deklaracje dot. gospodarowania odpadami: 13 47 43 620; 13 47 43 630; 13 47 43 640
Klienci Wydziału Gospodarki Komunalnej będą obsługiwani w pokoju nr 13.

Wydział Ochrony Środowiska – email: [email protected]

wycinka drzew, zieleń miejska, sprawy dot. zwierząt – 13 47 43 626
elektrośmieci, instalacje solarne – 13 47 43 666
Klienci Wydziału Ochrony Środowiska będą obsługiwani w pokoju nr 13.

Wydział Komunikacji i Transportu – email: [email protected]

prawa jazdy - tel. 13 47 43 712
rejestracja pojazdów - tel. 13 47 43 713
pozostałe sprawy - tel. 13 47 43 714
Klienci Wydziału Komunikacji i Transportu będą obsługiwani bezpośrednio na stanowiskach pracy.
Zachęcamy do załatwiania drogą elektroniczną spraw dotyczących zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdu poprzez stronę obywatel.gov.pl.

Wydział Drogownictwa – email: [email protected]

opłata dodatkowa – tel. 13 47 43 617
zajęcie pasa drogowego – tej. 13 47 43 618
reklamy w pasach drogowych, abonamenty „0” na parkowanie w strefie płatnego parkowania – tel. 13 47 43 616
Klienci Wydziału Drogownictwa będą obsługiwani w pokoju nr 13.

Miejski Konserwator Zabytków: email: [email protected]
tel. 13 47 43 631
Klienci Miejskiego Konserwatora Zabytków będą obsługiwani w pokoju nr 13.

Straż Miejska: e-mail: [email protected] tel.: 13 47 43 607
Klienci Straży Miejskiej będą obsługiwani w pok. nr 5


Obsługa interesantów w budynku urzędu przy ul. Lwowskiej

Wydział Spraw Obywatelskich – email: [email protected]
W celu ustalenia terminu wizyty obowiązkowy jest wcześniejszy kontakt telefoniczny:

dowody osobiste - 13 47 43 102,
ewidencja ludności - 13 47 43 107,
ewidencja działalności gospodarczej -13 47 43 022
Klienci Wydziału Spraw Obywatelskich będą obsługiwani bezpośrednio na stanowiskach pracy.

Wydział Podatków i Opłat – email: [email protected]

wymiar podatków: 13 47 43 111
księgowość podatkowa: 13 47 43 112
Klienci Wydziału Podatków i Opłat będą obsługiwani bezpośrednio na stanowiskach pracy.

Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami – email: [email protected]

przekształcenie użytkowania wieczystego: 13 47 43 116
informacje o nieruchomościach: 13 47 43 124
mapy, wypisy i wyrysy z egib: 13 47 43 114
Klienci Wydziału Geodezji będą obsługiwani na pierwszym piętrze w pokojach:

114: mapy, wypisy i wyrysy z egib
124: zmiany w ewidencji gruntów, podziały nieruchomości, zaświadczenia o pracy w gospodarstwie rolnym, wyłączenia gruntów z produkcji rolnej, rejestr cen i wartości nieruchomości, użytkowanie wieczyste

Wydział Planowania Przestrzennego i Budownictwa – email: [email protected]

decyzje o warunkach zabudowy: 13 47 43 202
pozwolenia na budowę: 13 47 43 216; 13 47 43 217
planowanie przestrzenne, wypisy, wyrysy: 13 47 43 203
Klienci Wydziału Planowania Przestrzennego i Budownictwa będą obsługiwani na Biurze Obsługi Obywatela.

Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia – email: [email protected]

ubezpieczenia zdrowotne dla osób nieubezpieczonych: 13 47 43 220,
zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych: 13 47 43 214,
Krośnieńska Karta Mieszkańca, Karta Dużej Rodziny: 13 47 43 013.

Dofinansowania ze środków PFRON

przyjmowanie wniosków o dofinansowania ze środków PFRON 13 47 43 024, 13 47 43 014 - zaleca się składanie wniosków o dofinansowanie za pomocą platformy Systemu Obsługi Wsparcia: sow.pfron.org
Klienci w sprawach dot. PFRON będą obsługiwani bezpośrednio na stanowiskach pracy na parterze.

Wydział Księgowości – email: [email protected]

informacje o opłatach za odpady komunalne: tel. 13 47 43 310
Klienci Wydziału Księgowości będą obsługiwani na Biurze Obsługi Obywatela

Klienci pozostałych wydziałów mających siedzibę w budynku przy ul. Lwowskiej będą obsługiwani na Biurze Obsługi Obywatela.


Urząd Stanu Cywilnego (ul. Prochownia 4) email: [email protected]

urodzenia: 13 43 204 19
śluby: 13 47 43 390
zgony: 13 47 43 391
Klienci Urzędu Stanu Cywilnego będą obsługiwani na wydzielonym stanowisku pracy.


Aby przyśpieszyć załatwienie sprawy prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. W pierwszej kolejności obsługiwane są osoby zgłaszające zgon, zgłaszające urodzenie oraz uznanie ojcostwa.

Telefony kontaktowe do Urzędu Miasta Krosna zamieszczone są na stronie internetowej krosno.pl w zakładce URZĄD MIASTA.


Zmiany zostały wprowadzone na podstawie § 21, §24 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 1356) oraz art. 15 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) i obowiązują w Urzędzie Miasta Krosna od dnia 30 września 2020 r.

red.,źródło: UM Krosno


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ