Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 18 stycznia 2025 06:21
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

6. Super Sprint Ziemi Sanockiej

Źródło: Koło Ziemi Sanockiej


Kategoria:

26 stycznia (niedziela) odbędzie się 6. Super Sprint Ziemi Sanockiej organizowany przez Koło Ziemi Sanockiej przy Automobilklubie Małopolskim Krosno jako impreza towarzysząca 33 Finał WOŚP – Sztab nr 6720 w Sanoku. 

Członkowie Koła Ziemi Sanockiej zapraszają wszystkich chętnych amatorów rajdów czy wyścigów do wzięcia udziału w imprezie. To przede wszystkim możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w kontrolowanych, bezpiecznych warunkach. Udział w takiej imprezie to również podnoszenie swoich umiejętności prowadzenia samochodu, nauka opanowania za kierownicą oraz świetna zabawa.

Super Sprint to impreza dla amatorów co oznacza, że do udziału w 6. Super Sprincie Ziemi Sanockiej nie jest potrzebny sportowy samochód, czy licencja sportowa. Aby móc wystartować w imprezie należy spełnić kilka niezbędnych warunków. Kierowca musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać prawo jazdy. Pilot musi mieć ukończone minimum 17 lat, jednak do momentu ukończenia 18 rż. musi mieć pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna.

6.Super Sprint Ziemi Sanockiej to impreza w pełni dostępna dla amatorów. Impreza będzie przeprowadzona w ciągu jednego dnia w niedziele 26 stycznia 2025 roku. Uczestnicy imprezy rozpoczną ją od Odbioru Administracyjnego (OA), następnie udadzą się na Badanie Kontrolne (BK-1). Po pozytywnym przejściu przez OA i BK-1, uczestnicy będą mogli udać się na zapoznanie z trasą. Rywalizacja będzie się składać z 3 przejazdów próby sprawnościowej (PS) z pomiarem czasu. Do łącznego wyniku osiągniętego w imprezie wliczone zostaną wyniki uzyskane na wszystkich przejazdach próby sprawnościowej, której długość wynosi 2 km. Przed próbą sprawnościową, która zakończona jest metą lotną, zlokalizowany będzie Punkt Kontroli Czasu (PKC). Trasa w całości prowadzi po drogach o nawierzchni asfaltowej.

Samochód, którym przyszli uczestnicy chcą wystartować musi być w pełni sprawny technicznie, posiadać ważny przegląd techniczny oraz ubezpieczenie OC. Pojazd musi należeć do kierowcy lub kierowca musi posiadać odpowiednie upoważnienie od właściciela samochodu. Przed imprezą każdy pojazd przechodzi zorganizowane przez organizatora Badanie Kontrolne BK-1, więc samochody niespełniające wszystkich wymogów, nie zostaną dopuszczone do uczestnictwa w imprezie. Oczywiście wziąć udział mogą również samochody zmodyfikowane, jednak na pierwszy start samochód do jazdy na co dzień, będzie w pełni wystarczający.

Niezbędnym elementem wyposażenia załogi są również kaski. Te muszą posiadać homologację drogową (najczęściej jest to znak homologacji E na metce kasku). Zalecane jest również posiadanie polisy NNW dla członków załogi. Szczegóły dostępne są w Regulaminie Amatorskich Imprez Samochodowych PZM 2024, dostępnym na stronie https://pzm.pl/regulaminy/rajdy 

Pamiętaj żeby zapoznać się z regulaminem uzupełniającym 6. Super Sprintu Ziemi Sanockiej na wirtualnej tablicy ogłoszeń (kliknij tutaj).

Zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeń (kliknij tutaj) oraz opłać wpisowe i już możesz zacząć się szykować do startu.

Na koniec Imprezy zaplanowano przejazd uczestników i służb zabezpieczenia ulicami Sanoka wraz z wjazdem na Sanocki Rynek, rozdanie nagród zaplanowane jest na głównej scenie WOŚP na dziedzińcu Sanockiego Zamku.



Sanok, podkarpackie
Organizator: Koło Ziemi Sanockiej
Rozpoczęcie: 26.01.2025
V Podkarpacki Zlot Morsów Tegoroczna edycja Podkarpackiego Zlotów Morsów odbędzie się w stylu bajkowym 18 stycznia o godz. 9:00 w Krośnie - Wisłok w okolicach krytych kortów tenisowych przy ul. Bursaki.Rejestracja przybyłych uczestników odbędzie się w godzinach 9:00-10:00 na Krośnieńskim Rynku, skąd uczestnicy korowodem w jednej grupie udadzą się na miejsce zlotu.Celem imprezy jest integracja przybyłych klubów uprawiających różne metody morsowania, popularyzacja zdrowego stylu życia, uświadamianie korzyści zdrowotnych wynikających z morsowania i ekspozycji na zimno.Uczestnicy zlotu zobowiązani są nadesłać zgłoszenie udziału w zlocie na adres [email protected], oraz dokonać wpłaty na konto klubu kwoty 80 zł/os. - płatność i zgłoszenia do 10 stycznia. Zgłoszenie powinno zawierać:Imię i nazwisko, nazwa klubu, nr telefonu kontaktowego, adres mailowy.Płatności na konto nr 95 1600 1462 1742 2958 7000 0001W tytule przelewu: zlot morsów, ilość osób, nazwa klubu lub uczestników.Wiek uczestników – 18 lat. Osoby nieletnie mogą wziąć udział wyłącznie pod opieką i na odpowiedzialność dorosłego, prawnego opiekuna.Każdy uczestnik otrzyma zestaw zlotowych gadżetów, oraz możliwość korzystania z suto zastawionego stołu. Każdy uczestnik przed rozpoczęciem zlotu zobowiązany jest wypełnić stosowne oświadczenie.Jako, że będzie to zlot w stylu BAJKOWYM organizatorzy proponują, aby takowe stroje obowiązywały uczestników zlotu. Wyłoniona podczas zlotu komisja wybierze najciekawszy strój, a właścicielowi przyzna nagrodę specjalną. Nagrodzony zostanie strój męski, strój damski i strój dziecięcy.Data rozpoczęcia wydarzenia: 18.01.2025