Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 listopada 2024 11:44
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Trwa trzecia edycja zrzutki dla krośnieńskiego Domu Dziecka

Już po raz trzeci krośnianie Marek Pańko i Kamil Maciaszkiewicz postanowili zorganizować akcję pomocy dla Domu Dziecka im. Księdza Zygmunta Gorazdowskiego w Krośnie. Za zebrane na portalu zrzutka.pl pieniądze chcą kupić najpotrzebniejsze dla placówki rzeczy oraz przygotować paczki świąteczne dla podopiecznych.
Trwa trzecia edycja zrzutki dla krośnieńskiego Domu Dziecka

- Pierwsza akcja była prowadzona głównie wśród rodziny i znajomych. Udało się zebrać ponad 1 800 zł - przypomina Marek Pańko. Dodaje, że informacja o ubiegłorocznej zrzutce dotarła do większego grona osób, które zechciały wesprzeć inicjatywę. - Zebraliśmy aż 4 650 zł - mówi.

Organizatorzy zrzutki przyznają, że w tym roku chcieliby zebrać jeszcze więcej pieniędzy. Wstępnie ustalili cel na 10 tys. zł.

- Jeśli się to uda, będziemy w stanie doposażyć krośnieński Dom Dziecka już nie tylko w rzeczy pierwszej potrzeby, ale będziemy mogli przygotować paczki świąteczne dla każdego dziecka - mówi Marek Pańko.

Przed uruchomieniem zrzutki, jej inicjatorzy rozmawiali o najpilniejszych potrzebach z sistrami józefitkami, które prowadzą Dom Dziecka. - Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup chemii oraz środków do pielęgnacji - mówi Marek Pańko. Dodaje, że jeśli zbierze się większa kwota, zostanie ona przeznaczona na rzeczy drugiej potrzeby. - Elektronikę, słodycze i sprzęt sportowy - wylicza.

Dom Dziecka im. Księdza Zygmunta Gorazdowskiego prowadzony jest nieprzerwanie od 1899 roku. Mieści się w jednopiętrowym zabytkowym budynku w centrum Krosna. Jest w nim 30 miejsc dla wychowanków – dzieci w wieku od 5 lat do usamodzielnienia się.

Marek Pańko i Kamil Maciaszkiewicz zachęcają do wsparcia inicjatywy.Każda złotówka ma znaczenie - mówią.

Akcja "Świąteczna Niespodzianka" prowadzona jest na portalu zrzutka.pl (TUTAJ).

Autor: tom


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ