Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 21 kwietnia 2025 06:47
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Ekwiwalent marketingu klubu żużlowego Cellfast Wilki Krosno to aż 29 milionów złotych

Zgodnie z raportem opracowanym przez Pentagon Research, na zlecenie Cellfast Wilki, efektywność miasta Krosno oraz marek związanych z klubem żużlowym w sezonie 2021, wyniosła ponad 29 milionów złotych.
Ekwiwalent marketingu klubu żużlowego Cellfast Wilki Krosno to aż 29 milionów złotych

Autor: fot. Darek Błażejowski - Krosno112.pl

Badania dotyczące zwrotu ekwiwalentu marketingowego były pierwszymi takimi w historii, które objęły klub żużlowy, sponsorów oraz markę Krosno Miasto Szkła. Wyniki obejmują okres wyjątkowego sezonu drużyny Cellfast Wilki na poziomie zaplecza PGE Ekstraligi, czyli od 1 listopada 2020 roku do 31 października roku 2021.

Za sukcesem prężenie rozwijającego się klubu Cellfast Wilki stoją przede wszystkim sukcesy zawodników, wygrane, awanse oraz wicemistrzostwo ligi. Dodatkowo, klub zachowuje stały kontakt z odbiorcami przez transmisje telewizyjne oraz media społecznościowe. Aktualnie, wynik ten jest porównywalny z niektórymi klubami PGE Ekstraligi.

- „Cieszy bardzo duża liczba ekspozycji medialnych naszego klubu. Analizując szczegółowo raport widać, że kilka czynników odegrało sporą rolę. Chodzi między innymi o serię siedmiu wygranych z rzędu, awans naszych dwóch zawodników do finału IMP, tytuł mistrza sezonu zasadniczego i w końcu wicemistrzostwo całej ligi. Każdego dnia pracujemy nad tym by krośnieński żużel był coraz mocniejszy”. - mówi Grzegorz Leśniak, prezes Cellfast Wilki.

Jak powstają wyniki efektywności marek?

Wyniki potrzebne do badania powstają poprzez analizę wszelkich wzmianek, w tym przypadku o klubie Cellfast Wilki, w radiu, telewizji, mediach społecznościowych oraz w prasie. Na tej podstawie określana jest ogólna uzyskana wartość marketingowa. W sezonie 2021 wartość ekspozycji głównych marek powiązanych z klubem osiągnęła imponującą kwotę 29 093 637 złotych. To właśnie taką kwotę trzeba by było przeznaczyć na marketing podczas sezonu.

Autor: Martyna Feil


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ