Zmagania zawodników zaczęły się już w piątek, gdzie każdy z uczestników, by zostać zakwalifikowanym do 3 i 4 Rundy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski, musiał przejść obowiązkowe badanie kontrolne.
Zawodnicy ścigali się na trasie o długości 3610 m pokonując 25 łuków o średnim wzniosie trasy 5,31%.
W sobotę po dobrych podjazdach treningowych i wyścigowych Michał zajął pierwsze miejsce w klasie 10d, a Rafał zarówno w klasie 10b jak i klasie E0 zajął trzecie miejsce.
Niedzielne zmagania zawodnicy zaczęli od podjazdów treningowych, w których Michał uzyskał następujące czasy 02:25,541 oraz 02:24,734, natomiast Rafał uzyskał czasy odpowiednio 02:16,251, oraz 02:15,009.
Po podjazdach treningowych przyszedł czas na podjazdy wyścigowe. Niestety odbył się tylko jeden z nich, ponieważ jak czytamy w oficjalnym komunikacie organizatora w konsekwencji zdarzeń, jakie miały miejsce w okolicach PPO 8 podczas zawodów została uszkodzona bariera energochłonna, w stopniu uniemożliwiającym bezpieczne przeprowadzenie II podjazdu wyścigowego 4 Rundy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski. Klasyfikacja końcowa została utworzona na podstawie I przejazdu wyścigowego 4 Rundy GSMP.
W pierwszym niedzielnym podjeździe wyścigowym Michał uzyskał czas 02:23,865 co dało mu pierwsze miejsce w swojej klasie 10d. Natomiast Rafał przejechał trasę z czasem 02:13,347 i zajął trzecie miejsce w klasie 10b oraz drugie miejsce w klasie E0.
Za dwa tygodnie zawodników Smyka Racing Team będziemy mogli ponownie zobaczyć podczas 14. Hill Climb Limanowa Official - Wyścig Górski "Przełęcz pod Ostrą”. Ich zmagania możecie śledzić na bieżąco na ich facebookowej stronie Smyka Racing Team.
Zapraszamy również do obejrzenia krótkiej relacji Seweryna Stodolaka z 10. Wyścigu Górskiego Magura Małastowska: Wyścig Górski Magura Małastowska 2023 / Smyka Michał / Cellfast Bryza
Poniżej szersza fotorelacja
Krosno112.pl