Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 30 kwietnia 2025 09:16
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Krośnieński magistrat zachęca do mobilnych płatności za parkowanie

Naliczanie sekundowe, możliwość opłacenia postoju nie mając „drobnych”, bez szukania parkomatu i pobierania dodatkowych aplikacji – teraz za parkowanie w strefach płatnego parkowania zapłacisz z aplikacji swojego banku. Blisko 1200 osób w maju zapłaciło za parking mobilnie!
Krośnieński magistrat zachęca do mobilnych płatności za parkowanie

Mobilne płatności są wygodną formą opłacania postoju w strefach płatnego parkowania. Rozwiązanie to funkcjonuje w wielu miastach w Polsce i za granicą a w Krośnie jest dostępne od 2017 roku. Płacąc mobilnie nie musimy szukać parkomatu, a opłatę możemy dokonać nie wychodząc z samochodu. Teraz parkowanie jest dostępne także z aplikacji bankowych siedmiu najbardziej popularnych banków, nie jest więc konieczne pobieranie dodatkowych aplikacji.

- W ubiegłym miesiącu ponad tysiąc osób skorzystało z parkowania opłacając postój przy pomocy aplikacji mobilnych obu operatorów oferujących usługę w Krośnie – mówi Beata Pawłowska-Nicałek – Naczelnik Wydziału Drogownictwa Urzędu Miasta Krosna. - Popularność aplikacji rośnie ze względu na dużą wygodę tego rozwiązania – brak konieczności szukania parkomatu czy możliwość zdalnego przedłużenia postoju – dodaje.

Jak skorzystać?

Aby skorzystać z usługi mobilnego opłacenia parkowana, należy zarejestrować samochód w aplikacji swojego banku. Cały proces jest łatwy i szybki i można to zrobić podczas pierwszego parkowania.

Podczas rejestracji podajemy numer rejestracyjny pojazdu i „podpinamy” kartę płatniczą lub wskazujemy konto, z którego ma zostać pobrana opłata (w zależności od banku). W ten sposób opłacamy postój – cały proces jest bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze. Nasze dane zostaną zapamiętane w aplikacji tak, aby następnym razem cały proces trwał zaledwie kilka sekund.

Należy także pamiętać, aby na desce rozdzielczej samochodu, w widocznym miejscu pozostawić informację o tym, że opłata została uregulowana przy pomocy aplikacji. Może to być zwykła kartka z napisaną nazwą aplikacji, z której skorzystaliśmy lub specjalna grafika, którą można pobrać do wydrukowania podczas pierwszego logowania w aplikacji bankowej.  

źródło: UMK

 

 



Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ