Picie wody z kranu jest jednym z codziennych nawyków, które mają bezpośredni wpływ na polepszenie warunków życia mieszkańców – zarówno pod względem ekonomicznym, jak i ekologicznym.
- Nasza kampania promocyjna, prowadzona w mediach społecznościowych, ma zachęcić mieszkańców Krosna oraz okolicznych gmin, do których Wodociągi Krośnieńskie dostarczają wodę, do wybrania Krośniczanki – czystej i zdrowej wody kranowej – jako podstawowego napoju gaszącego pragnienie - czytamy na stronie Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.
Celem kampanii jest zainicjowanie postrzegania picia krośnieńskiej kranówki jako: zachowania ekologicznego, zachowania ekonomicznego, alternatywy dla wody butelkowanej.
DOŁĄCZ DO AKCJI #wsierpniupijękrośniczankę
Wakacje już na półmetku, ale to nie oznacza końca lata i upałów! W związku tym Krośnieński Holding Komunalny chce Państwa zaprosić do akcji i wyzwania #wsierpniupijękrośniczankę
Chodzi o to, aby podjąć wyzwanie i przez cały miesiąc nie kupować wody butelkowanej, tylko pić wodę kranową.
Dobry pomysł? Pewnie, że tak!
Po pierwsze – bo Krośniczanka – to czysta i zdrowa woda kranowa.
Po drugie – bo w ten sposób ograniczymy zużycie plastiku w naszym domu, miejscu pracy i w całej okolicy.
Kto dołączy do akcji #wsierpniupijękrośniczankę, niech da znać, klikając „lajka” lub pisząc komentarz pod postem na stronie Krośniczanka - czysta i zdrowa woda kranowa (kliknij).
- Liczymy, że nasze wyzwanie #wsierpniupijękrośniczankę przyjmą też okoliczne firmy oraz placówki kulturalne - mówią organizatorzy akcji.
Promocja wszelkich działań mających na celu wzbudzenie potrzeby lub utrwalenie zachowań proekologicznych jest kluczowa dla rozwoju społeczeństwa w poszanowaniu dla wartości związanych z ochroną środowiska naturalnego.
W 2022 r. Krośnieński Holding Komunalny uzyskał prawo ochronne Urzędu Patentowego RP na znak towarowy „Krośniczanka. Czysta i zdrowa woda kranowa”.
Źródło: Krośnieński Holding Komunalny