Na co dzień konkurujące ze sobą grupy radiowe zrzeszył projekt „I love radio”, w założeniach którego w tym samym czasie, 11 kwietnia wyemitowany został charytatywny blok reklamowy pomiędzy godz. 8.00 a 8.30. Akcja objęła łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne.
Firmy, które wykupiły reklamę w specjalnym bloku reklamowym to: 50style.pl, Media Expert, Motgum, Tesco, T-mobile oraz Toyota - informują Wirtualnemedia. Całkowity dochód z wyemitowanych reklam, czyli 120 tys. zł. przekazany zostanie dla Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych. Stowarzyszenie specjalizuje się w prowadzeniu terapii dzieci na turnusach rehabilitacyjnych i zajęć integracyjnych w miejscu zamieszkania, a także grup wsparcia dla rodziców, których uczy się jak rehabilitować dziecko samodzielnie w domu. Cel działalności Stowarzyszenia to rozwój umiejętności komunikacyjnych i językowych dzieci, integrowanie ich ze środowiskiem, w którym żyją, by w przyszłości mogły funkcjonować na równi ze słyszącymi.
Projekt „I love radio: jest długofalowy i obejmuje działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. Na stronie internetowej projektu Iloveradio.pl znajdują się informacje, artykuły eksperckie, materiały wideo, a także dane słuchalności radia w Polsce.
red., wirtualnemedia.pl, iloveradio.pl | fot. Pixabay