Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 30 kwietnia 2025 08:50
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Zaproszenie na konferencję "Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego"

Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, która polega na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym, przygotowaniu do przejmowania nad nimi kontroli w drodze zaplanowanych działań, reagowaniu w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, usuwania ich skutków, odbudowy infrastruktury krytycznej oraz odtwarzania zniszczonych zasobów. Ważne jest opracowanie planów reagowania kryzysowego, które opisują kto, co i kiedy będzie robił, za pomocą jakich sił i środków i na jakiej podstawie prawnej.
Zaproszenie na konferencję "Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego"
fot. pixabay

- Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej?
- Jakie są podstawy prawne realizacji zadań zarządzania kryzysowego?
- Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego?

Na te i wiele innych odpowiedzą eksperci podczas konferencji: "Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego", która odbędzie się 24 maja we Wrocławiu.

Proponowane zagadnienia tematyczne:
- Systemy łączności
- Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
- Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory).
- Bezpieczeństwo - publiczne, transportu, obiektów, danych
- Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego
- Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi
- Współpraca ze środkami masowego przekazu
- Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń
- Logistyka w zarządzaniu kryzysowym
- Organizowanie pomocy medycznej I psychologicznej
- Aspekty prawne

Do udziału w konferencji zapraszamy:
- przedstawicieli jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

KLIKNIJl: REJESTRACJA

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT
W ramach zgłoszenia zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Miejsce: Hotel Śląsk, ul. Oporowska 60, 53-434 Wrocław
Czas trwania: 09.30 – 14:30
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt:
Dominika Meller
mobile: +48/786 146 013
e-mail: [email protected]

red.


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ