W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem urzędy przywracają bezpośrednią obsługę klienta.
W Urzędzie Miasta Krosna dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania z zakresu obsługi interesantów.
W dalszym ciągu korespondencję można składać do skrzynek podawczych: w budynku urzędu przy ul. Lwowskiej 28a oraz przy ul. Staszica. Urzędnicy przypominają, że w przypadku konieczności otrzymania potwierdzenia złożenia dokumentu należy podać adres email, na który pracownik prześle potwierdzenie.
W budynku urzędu ul. Staszica nadal działa tylko jedno wejście - od strony Placu Konstytucji 3 Maja.
Urzędnicy Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Drogownictwa i Miejski Konserwator Zabytków sprawy załatwiają w pokoju nr 13. Natomiast klienci Wydziału Komunikacji i Transportu są obsługiwani bezpośrednio na stanowiskach pracy.
W budynku przy ul. Lwowskiej urzędnicy Wydziału Spraw Obywatelskich oraz Podatków i Opłat przyjmują petentów na stanowiskach pracy. Klienci Wydziału Geodezji będą obsługiwani na pierwszym piętrze w pokojach 114 (mapy, wypisy i wyrysy z egib) oraz 124 (zmiany w ewidencji gruntów, podziały nieruchomości, zaświadczenia o pracy w gospodarstwie rolnym, wyłączenia gruntów z produkcji rolnej, rejestr cen i wartości nieruchomości, użytkowanie wieczyste).
Klienci pozostałych wydziałów, które mają siedzibę w budynku przy ul. Lwowskiej będą obsługiwani w Biurze Obsługi Obywatela.
Telefony kontaktowe do Urzędu Miasta Krosna można znaleźć na stronie internetowej krosno.pl w zakładce „Urząd Miasta”.
Krośnieński magistrat informuje, że osoby z widocznymi objawami chorobowymi nie będą obsługiwane do odwołania, a przy wejściu do budynków będzie mierzona temperatura.
Starostwo Powiatowe w Krośnie przywróciło bezpośrednią obsługę interesantów, ale warunkiem wejścia do budynku jest założona maseczka i rękawiczki.
W urzędzie obowiązuje zasada – jedna osoba na jedno stanowisko obsługi. Starosta informuje, że w przypadku nagromadzenia się osób, pracownicy urzędu mogą poprosić o opuszczenie budynku i przyjście o innej porze.
W Urzędzie Pracy sprawę bezpośrednio z pracownikiem można załatwić po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i ustaleniu dokładnej daty i godziny wizyty.
Przygotowano też zasady na jakich taka obsługa będzie się odbywać. Szczegóły na stronie PUP w Krośnie (kliknij).
red.
Fot. Krosno112.pl, Starostwo Powiatowe w Krośnie