Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 29 kwietnia 2025 14:42
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Kupiłeś samochód i nie chcesz stać w kolejkach do urzędów? Wyręczy Cię firma „Zarejestrujemy”

Dla każdego z nas zakup samochodu to wielkie wydarzenie i radosne plany poznawania świata lub po prostu ułatwienia sobie codziennych obowiązków. Po chwili euforii i zapomnienia przychodzi czas na dopełnienie formalności związanych z pojawieniem się nowego członka rodziny lub partnera w biznesie.
Kupiłeś samochód i nie chcesz stać w kolejkach do urzędów? Wyręczy Cię firma „Zarejestrujemy”

Autor: fot. Zarejestrujemy

Dla większości ludzi kojarzy się to z karkołomną walką z urzędową biurokracją. W naszym regionie wiąże się to z co najmniej dwudniowym urlopem i zwiedzeniu wszystkich urzędów.

- Nasza firma zajmuję się pomocą w dopełnieniu wszystkich tych czasochłonnych formalności. Niestraszne są nam żadne kruczki prawne i braki w dokumentacji, co jest najczęstszą przyczyną niepowodzenia, czyli mówiąc żartobliwie „odbiciem od urzędowego okienka”. Po złożeniu jednego podpisu na specjalnie przygotowanym upoważnieniu nasz pracownik staje się pełnomocnikiem nowego posiadacza pojazdu i reprezentuje go przed wszystkimi urzędami – mówi Joanna Kandefer z firmy Zarejestrujemy.

Pracownik Zarejestrujemy po przekazaniu dokumentów pojazdu w niedługim czasie dopełni wszelkie formalności to jest:

  • złożenie deklaracji podatkowych w urzędach skarbowych,
  • przetłumaczenie wymaganych dokumentów,
  • rejestracja pojazdu w odpowiednim wydziale komunikacji
  • przygotowanie ofert polis ubezpieczeniowych wiodących firm takich jak PZU, WARTA, AXA, HESTIA itp.

- Każdy z naszych pracowników jest pełnoprawnym agentem ubezpieczeniowym. Współpracujemy z większością firm ubezpieczeniowych, dlatego nasz pracownik zawsze przygotuje najkorzystniejszą ofertę. W ofercie posiadamy też rozwiązania, które pozwalają na zawarcie polisy zdalnie i opłacenie jej jednym kliknięciem. Ogranicza to znacząco zagrożenie związane z obecną pandemią – dodaje Joanna Kandefer - Jeśli nawet nie straszne komuś zagrożenia związane z wirusem to korzystanie z naszych usług jest po prostu zaoszczędzeniem czasu.

Zarejestrujemy pracuje od poniedziałku do piątku od godziny 9 do 17. Siedziba firmy znajduje się w Krośnie przy ul. Krakowskiej 15.

Kontakt:

- Dla naszych stałych klientów oferujemy odbiór dokumentów z miejsca zamieszkania lub siedziby firmy. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego w celu sprawdzenia naszej oferty. Nasi pracownicy na pewno znajdą odpowiedź na wszystkie Państwa pytania. W obecnej sytuacji jest to zmniejszenie ryzyka związanego z groźnym wirusem. Ty nie odrywasz się od codziennych zajęć a my zajmiemy się wszystkim za Ciebie – zaprasza do współpracy Joanna Kandefer.

Artykuł sponsorowany



Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ