Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 30 listopada 2024 01:57
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Cellfast Wilki Krosno budują budżet i przygotowują się na nadchodzący sezon

Wszystko wskazuje na to, że na ryk silników przy ul. Legionów w Krośnie trzeba będzie jeszcze poczekać. W połowie marca ma zapaść decyzja kiedy ruszy sezon. Wszystko wskazuje na to, że pierwszymi ligowymi pojedynkami Wilków będzie się można emocjonować dopiero w maju.
Cellfast Wilki Krosno budują budżet i przygotowują się na nadchodzący sezon

Grzegorz Leśniak, sternik krośnieńskiego żużla nie ukrywa, że decyzja o późniejszym starcie eWinner 1. Ligi byłaby dobrą wiadomością. - Zwiększa się w ten sposób prawdopodobieństwo obecności kibiców na trybunach - tłumaczy.

Nasz beniaminek 1. ligi kadrę ma już skompletowaną. Trwa budowanie budżetu, który pozwoli na spokojne starty w tym roku. Prezes Wilków Krosno szacuje, że będzie dwukrotnie wyższy niż w ubiegłym roku. - Musi sięgać blisko trzech milionów złotych - mówi. Dodaje, że klub ma podpisanych około 30 umów sponsorskich (w poprzednim roku było ich 56).

W piątek (5 marca) wsparcie drużyny Cellfast Wilki Krosno, parafując umowy sponsorskie, potwierdziły trzy firmy – Bramex, Nice Group i Verdon Rzeszów.

- Rozszerzamy nasz mecenat nad Wilkami - mówi Wojciech Jankowski, Export Area Manager firmy Nice. Dodaje, że Verdon kontynuuje współpracę z krośnieńskim klubem, a marka Bramex rozpoczyna ten etap. - Cieszymy się, że jako globalna marka razem z naszymi dystrybutorami znajdujemy przestrzeń do wspólnego działania. Nasze zaangażowanie w żużel jest znane od dawna i przynosi nam konkretne korzyści na poszczególnych rynkach - tłumaczy.

Mariusz Gomółka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Bramex dodaje, że po budowie nowej siedziby, która była dla firmy sporym wyzwaniem i wydarzeniem, spółka chce zrobić kolejny krok. - Liczymy, że współpraca z Wilkami Krosno przyniesie nam wiele korzyści - podkreśla.

Arkadiusz Staniek właściciel firmy Verdon tłumaczy, że dzięki współpracy z Wilkami Krosno marka może się rozwijać. - Współpraca dla jednej i drugiej strony się opłaca - zapewnia. - Dobrze promujemy się poprzez żużel, co przekłada się na naszą działalność.

Nowe "wilcze skóry"

Żużlowe stroje na sezon 2021 zaprezentowali krajowi seniorzy Cellfast Wilków Krosno. - Wygodne, kolorowe i nowoczesne - oceniają Daniel Jeleniewski i Mateusz Szczepaniak

Obaj podkreślają, że spokojnie czekają na nowy sezon, solidnie przygotowując się do rozgrywek eWinner 1. Ligi.

Daniel Jeleniewski przyznaje, że celem minimum na ten sezon jest utrzymanie się w 1. lidze. - Ale drużyna była budowana nie po to żeby się utrzymać, ale żeby powalczyć o coś więcej - mówi. Zapewnia, że dołoży wszystkich sił ze swojej strony. - Moje motocykle już czekają.

- Mamy aspiracje, wyrównaną drużynę i pierwsza czwórka jest w naszym zasięgu - dodaje Mateusz Szczepaniak.

- Po zimie i ćwiczeniach na sali, powoli przychodzi czas na inne aktywności. Można pojeździć choćby na crosówce, póki nie mamy jeszcze warunków do treningu na torze. Liczymy, że powrót do ligowego ścigania odbędzie się z kibicami na trybunach - zgodnie podkreślają obaj zawodnicy.

Podczas konferencji zaprezentowano też nowe obszycia motocykli i koszulki dla kibiców.

- To jest nowość jeśli chodzi o krośnieński żużel, pierwszy raz stosujemy koszulki jako repliki kevlarów - mówi Grzegorz Leśniak. - Zdecydowaliśmy się na taki krok, by kibice jeszcze bardziej mogli się identyfikować z zawodnikami, którym kibicują.

Prezes Wilków Krosno dodaje, że koszulki z nazwiskami poszczególnych zawodników, będzie można kupić od przyszłego tygodnia.

tekst i zdjęcia: Tomasz Jefimow



Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ