Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 6 października 2024 04:35
Reklama
Reklama

Jagoda Szajna i Izabela Gajewska w finałach Pucharu Polski w strzelectwie

W Bydgoszczy w dniach 16-19 maja odbyła się druga runda Pucharu Polski w strzelectwie. „Husarię” Krosno reprezentowało troje zawodników. Świetne występy na strzelnicy 50 m zanotowała Izabela Gajewska, zajmując piąte miejsce w karabinie leżąc juniorek, oraz ósme w trzech postawach. Szóste miejsce wśród seniorek w karabinie pneumatycznym zajęła Jagoda Szajna.
  • Źródło: Husaria Krosno
Jagoda Szajna i Izabela Gajewska w finałach Pucharu Polski w strzelectwie
Jagoda Szajna podczas finału - trzecia z prawej

W konkurencji karabin trzy postawy Izabela Gajewska z siódmym wynikiem eliminacji – 567 pkt awansowała do finału. 32 pozycję w tej konkurencji zajęła Dominika Śmietana (wynik 534). Izabela w finale zajęła ósmą lokatę. Z kolei w konkurencji karabin leżąc Izabela była piąta z wynikiem 612,0 – zaledwie 2,2 pkt straty do miejsc medalowych. Te sukcesy są o tyle duże, że klub Husaria nie dysponuje strzelnicą 50 m i zawodnicy na treningi w tej konkurencji jeżdżą aż do Tarnowa!

W konkurencji karabin pneumatyczny juniorek świetny wynik uzyskała Dominka Śmietana – 614,1 – to czwarty z kolei start w zawodach ogólnopolskich zakończony nowym rekordem życiowym. Iza Gajewska w tej konkurencji z wynikiem 610,2 pkt była 22. Ponadto na strzelnicy 10m do rywalizacji dołączyła Jagoda Szajna – z wynikiem 621,3 zajęła szóste miejsce wśród seniorek i awansowała do finału, w którym zajęła również szóstą pozycję. Dla Jagody to trzeci ogólnopolski występ w tym roku, po raz trzeci zakończony finałem zawodów. W zawodach brało udział blisko 250 zawodników z całego kraju.

Ponadto zespół Husarii z sumą punktów 1845,6 utrzymuje się w czołowej szóstce Klubowej Ligi Strzeleckiej – ogólnopolskiej rywalizacji zespołowej w strukturach Polskiego Związku Strzelectwa Sportowego w konkurencjach pneumatycznych.


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ