Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 2 grudnia 2024 23:42
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Krośnieński Holding Komunalny wysyła SMS-y do swoich klientów. O awariach i przerwach w dostawie wody

SMS-owy system powiadamiania o awariach wodociągowych działa w krośnieńskiej spółce komunalnej działa od pięciu lat. Z tej formy komunikacji korzysta już ponad tysiąc klientów Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.
Krośnieński Holding Komunalny wysyła SMS-y do swoich klientów. O awariach i przerwach w dostawie wody

Autor: KHK

Usługa jest bezpłatna i wygodna. Aby z niej skorzystać wystarczy zapisać się do bazy SMS-owych powiadomień i na bieżąco otrzymywać wiadomości z informacjami o przerwach w dostawie wody.

Zapisy odbywają się internetowo – za pośrednictwem strony Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego (TUTAJ). Rejestracja jest prosta. Wystarczy podać numer telefonu, na który mają być wysyłane powiadomienia, miejscowość i ulicę, której powiadomienia mają dotyczyć oraz wybrać rodzaj powiadomień.

Kierownictwo Zakładu Wodociągów i Kanalizacji zapewnia, że dba o to, żeby wysyłane powiadomienia i wiadomości były wolne od spamu.

- Klienci wpisani do bazy są w szybki sposób informowani o ewentualnych zakłóceniach w dostawach wody oraz mają dostęp do bieżących i wiarygodnych informacji, ponieważ to my je przygotowujemy, aktualizujemy i rozsyłamy na wskazany nam numer telefonu - tłumaczy Marcin Kilar, kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krośnieńskim Holdingu Komunalnym.

Władze krośnieńskiej spółki komunalnej zachęcają do zapisania się do systemu SMS-owych powiadomień. - Zamiast zastanawiać się, dlaczego z kranu nie płynie woda, z otrzymanej na telefon wiadomości wiemy, z jakiego powodu jest przerwa w jej dostawie i kiedy możemy spodziewać się wznowienia dostaw - podkreśla Marcin Kilar.

Z systemu powiadomień korzysta coraz więcej klientów krośnieńskiej spółki. Dwie osoby – z Korczyny i Komborni, których zapisy wyznaczyły przekroczenie tysiąca zgłoszeń, otrzymały od Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego firmowe upominki z podziękowaniem za zaufanie i rejestrację.

Z systemu powiadomień o awariach wodociągowych mogą korzystać mieszkańcy Krosna, Głowienki, Iskrzyni, Komborni, Korczyny, Krościenka Wyżnego, Miejsca Piastowego, Odrzykonia, Potoka, Pustyn, Świerzowej Polskiej, Szczepańcowej, Targowisk, Ustrobnej, Widacza, Woli Komborskiej, Wrocanki, Zalesia, Zręcina oraz Łężan.

Szczegółowe informacje na temat zapisu do bazy SMS-owych powiadomień dostępne są w Biurze Obsługi Klienta, które mieści się w nowej siedzibie Holdingu przy ul. Fredry 12, a także telefonicznie, pod numerem – 13 47 48 360.

tom


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ