Zgodnie z przyjętym przez radnych harmonogramem, propozycję zadań można zgłaszać od 23 czerwca do 15 lipca. Każde ze zgłoszeń musi być poparte co najmniej 10 podpisami mieszkańców.
Formularz zgłoszeń można pobrać ze strony dukielskiego urzędu (TUTAJ). Druki są też dostępne w UM Dukli w pokoju 111.
W ramach budżetu obywatelskiego mogą być zgłaszane projekty należące do zadań własnych gminy, nie naruszają obowiązujących przepisów prawa w tym prawa własności, nie kolidują z zadaniami rozpoczętymi lub planowanymi do realizacji przez Gminę Dukla, realizowane na składnikach mienia komunalnego oraz możliwe do realizacji w trakcie jednego roku budżetowego.
Ogłoszenie ostatecznej listy zadań, które zostaną poddane pod konsultacje z mieszkańcami nastąpi do 3 sierpnia. Podanie ostatecznych wyników zostało zaplanowane do 7 września. A realizacja i wdrożenie zwycięskiego przedsięwzięcia nastąpi w 2022 roku.
Autor: tom