Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 27 kwietnia 2025 10:54
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Powracają "Zakupy w Męskim Stylu" w VIVO Krosno

Ze względu na duże zainteresowanie pierwszą edycją akcji „Zakupy w Męskim Stylu”, Centrum Handlowe VIVO! Krosno postanowiło przedłużyć czas trwania projektu. Profesjonalna stylistka – Karolina Szczepanik, znów będzie doradzać panom w doborze odpowiedniej stylizacji na ślub, Pierwszą Komunię Świętą, chrzciny, spotkanie biznesowe czy inną, wyjątkową okazję.
Powracają "Zakupy w Męskim Stylu" w VIVO Krosno

Autor: fot. VIVO Krosno

Trwa intensywny okres wielu ważnych uroczystości i rodzinnych wydarzeń, takich jak chrzciny, komunie święte czy wesela. Każdy Pan, który chciałby wyglądać modnie i elegancko podczas tych wyjątkowych spotkań, będzie mógł bezpłatnie skorzystać ze wsparcia oraz porad ekspertki i coacha od wizerunku – Karoliny Szczepanik. Stylistkę w podanych poniżej terminach będzie można spotkać w salonach takich marek jak: Lavard, Recman, Kubenz, Vistula oraz Wólczanka.

Harmonogram akcji:

  • 14 maja (sobota), godz. 10.00 - 17.00 – Kubenz
  • 20 maja (piątek), godz. 13.00 - 20.00 – Vistula & Wólczanka
  • 27 maja (piątek), godz. 13.00 - 20.00 – Recman
  • 10 czerwca (piątek), godz. 13.00 - 20.00 – Lavard

Chociaż akcja jest skierowana głównie do Panów, to z pomocy stylistki mogą skorzystać także Panie, które chciałyby skomponować elegancką stylizację dla swojego partnera.

Rezerwacja terminów:

Osoby, które w poszukiwaniu idealnej stylizacji w towarzystwie stylistki, będą chciały odwiedzić kilka salonów, powinny dokonać w tym celu wcześniejszej rezerwacji.
Rezerwacji terminu należy dokonywać na min. 2 dni przed wybraną datą spotkania (do godz. 23.59), wysyłając swoje zgłoszenie na adres mailowy [email protected].

Usługa stylistki jest bezpłatna.

Dodatkowo osoby, które dokonają rezerwacji terminu, otrzymają w prezencie na zakupy Kartę Podarunkową VIVO! o wartości 50 zł.

Źródło: VIVO Krosno



Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ