Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 25 kwietnia 2025 21:24
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nowy eBOK Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego. Sprawdź co możesz w nim załatwić

Miejska spółka komunalna, dzięki unijnym pieniądzom, uruchomiła system elektronicznej obsługi klienta. Czeka teraz na uwagi, spostrzeżenia i sugestie, które pozwolą usprawnić system.
Nowy eBOK Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego. Sprawdź co możesz w nim załatwić

Autor: Krośnieński Holding Komunalny

EBOK powstał w ramach miejskiego projektu "Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna". Jego wartość to blisko 4 mln zł, z czego dotacja z unijnych pieniędzy wyniosła prawie 3,6 mln zł.

Tomasz Soliński, wiceprezydent Krosna tłumaczy, że nowy system eBOK powstał we współpracy partnerów projektowych (Politechnikę Rzeszowską i Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie) z zespołem specjalistów Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego. - Przeprowadzili oni badania oraz przygotowali szczegółowe opracowania i rekomendacje dotyczące rozwiązania problemów w zakresie dostaw wody i potrzeb mieszkańców - mówi.

Za pośrednictwem eBOK (kliknij TUTAJ) można m.in.:

  • opłacić faktury
  • zobaczyć wszystkie rozliczenia i zawarte umowy wraz z aneksami
  • przesyłać wnioski i zgłoszenia
  • korespondować on-line z Biurem Obsługi Klienta
  • sprawdzić i podać odczyty wodomierzy, a w przypadku posiadania nakładki radiowej – otrzymać powiadomienie o prawdopodobnym wycieku wody na wewnętrznej instalacji

Użytkownicy, którzy wyrazili zgodę na otrzymanie faktur w wersji elektronicznej, mogą ją pobrać w formacie PDF. Informacja o jej wystawieniu, jej wysokości i zbliżającym się terminie płatności może być wysłana automatycznie – poprzez e-mail lub SMS. Platforma umożliwia też dokonanie ePłatności.

Każdy, kto ma zamontowaną na wodomierzu nakładkę radiową ma dostęp do nowych rozwiązań. Na przykład godzinowych, dobowych, tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych zużyć wody oraz wskazań wodomierza.

Zalogowani w systemie mieszkańcy Krosna mogą również otrzymywać powiadomienia o planowanych i awaryjnych przerwach w dostawie wody, a wizualizacja obszarów planowanych wyłączeń i miejsc awarii dostępna jest na uruchomionych w ramach systemu e-Usługach.

W panelu prezentowane są m.in.:

  • graficzny przebieg sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
  • lokalizacje hydrantów ppoż.
  • obiekty Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego
  • strefy ochrony ujęć
  • informacje o prowadzonych przez spółkę inwestycjach

Dzięki eBOK można też złożyć odpowiednie wnioski. Przygotowane są 26 elektroniczne formularze dotyczące obsługi klientów w zakresie dostawy wody i odprowadzania ścieków.

Krośnieński Holding Komunalny tłumaczy, że rejestracja do nowego systemu eBOK opiera się na informacjach, które spółka już posiada o kliencie – numer faktury, wartość faktury, PESEL/NIP. Możliwe jest również logowanie poprzez profil zaufany, e-dowód czy za pomocą bankowości elektronicznej.

- Korzystanie z nowego eBOK-a znacznie ułatwi naszym klientom kontakty z naszą spółką oraz dostarczy wielu istotnych informacji na temat świadczonych usług - podkreśla Janusz Fic, prezes Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.

Zachęca wszystkich do rejestrowania się na platformie

- Dokonywane sukcesywnie zmiany w systemie eBOK mają na celu lepszą obsługę naszych klientów i dlatego będziemy wdzięczni za uwagi, spostrzeżenia i sugestie, gdyż pozwolą nam one w przyszłości usprawnić nasz system - mówi Janusz Fic.

na kanale YouTube Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego (kliknij TUTAJ) umieszczone są filmy instruktażowe o sposobie rejestracji i logowania do nowego systemu e-BOK, a także o jego funkcjonalności.

Autor: tom


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ