Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 15 listopada 2024 05:48
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

PKP zawyżało ceny biletów na trasie przez Krosno. Pasażerowie mogą odzyskać pieniądze

Błąd systemowy PKP Intercity spowodował, że pasażerowie płacili więcej za bilety, niż powinni. Problem okazał się większy, niż początkowo przypuszczano. Wcześniej informowano, że osoby, które zakupiły bilety na zastępczą komunikację z powodu remontu linii kolejowej Biecz – Jasło, mogą odzyskać nadpłacone kwoty. Teraz wiadomo, że sytuacja dotyczyła całej trasy od Zagórza po Kraków, obejmując także miejscowości takie jak Rzeszów, Krosno i Tarnów. Dzięki interwencji Radia Kraków, pasażerowie mogą ponownie składać reklamacje.
PKP zawyżało ceny biletów na trasie przez Krosno. Pasażerowie mogą odzyskać pieniądze

Autor: MG Drone

Jak ustalił reporter Radia Kraków, osoby podróżujące na trasie Krosno – Kraków płaciły nawet o 30 zł więcej. Dzięki interwencji problem został rozwiązany, a PKP Intercity ponownie wskazuje na błąd systemowy.

„Zaktualizowaliśmy system sprzedaży. Pasażerowie, którzy kupili bilety po zawyżonych cenach, mogą złożyć reklamację i otrzymać zwrot” – poinformował rzecznik PKP Intercity, Maciej Dutkiewicz, przepraszając za niedogodności.

Aby odzyskać nadpłacone pieniądze, pasażerowie powinni złożyć reklamację poprzez formularz dostępny na stronie PKP Intercity. Problem dotyczył dwóch pociągów – InterCity Wetlina i Bieszczady, które po 23 września kursowały na trasie Zagórz – Kraków.

Ceny biletów wzrosły nawet o 50%, bez wcześniejszej informacji o podwyżce, co zdezorientowało pasażerów. PKP Intercity oświadczyło, że nie było żadnych podwyżek, a problem wynikał z błędu systemowego, który naliczał ceny według innej oferty.


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ