Jak ustalił reporter Radia Kraków, osoby podróżujące na trasie Krosno – Kraków płaciły nawet o 30 zł więcej. Dzięki interwencji problem został rozwiązany, a PKP Intercity ponownie wskazuje na błąd systemowy.
„Zaktualizowaliśmy system sprzedaży. Pasażerowie, którzy kupili bilety po zawyżonych cenach, mogą złożyć reklamację i otrzymać zwrot” – poinformował rzecznik PKP Intercity, Maciej Dutkiewicz, przepraszając za niedogodności.
Aby odzyskać nadpłacone pieniądze, pasażerowie powinni złożyć reklamację poprzez formularz dostępny na stronie PKP Intercity. Problem dotyczył dwóch pociągów – InterCity Wetlina i Bieszczady, które po 23 września kursowały na trasie Zagórz – Kraków.
Ceny biletów wzrosły nawet o 50%, bez wcześniejszej informacji o podwyżce, co zdezorientowało pasażerów. PKP Intercity oświadczyło, że nie było żadnych podwyżek, a problem wynikał z błędu systemowego, który naliczał ceny według innej oferty.