Reklama na samochodzie ceny
Zacznijmy od ceny. Ile kosztuje oklejanie samochodów folią z reklamą? Wszystko zależy od dwóch czynników – od wielkości powierzchni jaką zamierzasz okleić oraz od rodzaju folii na jaką się zdecydujesz. Inny będzie koszt reklamy umieszczonej tylko na tylnej szybie samochodu osobowego, a inny reklamy obejmującej oba boki i tył auta dostawczego. Inna będzie też cena pojazdu oklejanego folią ploterową, polimerową z grafiką i laminatem UV, a jeszcze inna folii wylewanej z laminatem UV.
Za oklejenie samochodu osobowego folią polimerową z grafiką i laminatem UV z ewentualnym wycinaniem elementów folii ploterowej i wyklejaniem szyb folią OWV z nadrukiem zapłacisz w Drukarni Creative Partner od 700 zł netto. Projekt będzie natomiast kosztował od 200 zł netto wzwyż. Najdroższe jest wyklejanie auta folią wylewaną z laminatem UV z wyklejaniem szyb folią OWV i z laminatem UV. Cena za oklejenie auta samochodu osobowego wyniesie w tym przypadku minimum 2200 zł netto, a projekt od 300 zł netto.
Im wyższej jakości folia, tym oczywiście wyższa cena. Z drugiej strony, im lepsza folia, tym lepszy efekt i większa trwałość.
Folia na samochodzie - trwałość
Jaka jest średnia żywotność reklamy na samochodzie? Jeśli folia zostanie odpowiednio naniesiona, będziesz się cieszyć swoją reklamą 5 do 10 lat. Dzięki stosowaniu laminatu UV folia jest odporna na działanie promieni słonecznych i nie odbarwia się nawet po upalnym lecie.
Najbardziej efektownie prezentują się reklamy na folii wylewanej. Ten rodzaj folii świetnie dopasowuje się do kształtu auta. Żadne wypukłości i wklęśnięcia nie są dla niej problemem. Co więcej, po zaaplikowaniu wygląda prawie jak lakier. Tego rodzaju folia najlepiej nadaje się do wykonywania reklamy na całej powierzchni samochodu. Choć kosztuje więcej niż inne folie, to naprawdę jest to inwestycja, która się opłaca.
Profesjonalne oklejanie samochodów
Oczywiście, żeby reklama na samochodzie rzeczywiście się opłacała, musi być też dobrze przemyślana i zaprojektowana, a potem profesjonalnie zaaplikowana. Proces oklejania samochodu powinien obejmować bardzo dokładne oczyszczenie oklejanych powierzchni i precyzyjne nanoszenie folii. Ostatecznie nie powinno być na niej żadnych purchli czy nierówności. To bardzo ważne, bo niedokładnie naniesiona folia szybko zacznie się odklejać i straci estetyczny wygląd. Właśnie dlatego do oklejania samochodu warto wybrać sprawdzoną firmę. Szkoda byłoby po dwóch latach stwierdzić, że reklama na samochodzie nadaje się już tylko do zdjęcia bo tu odchodzi, tam odstaje. Fachowe oklejanie folią oznacza dłuższą trwałość aplikacji, a przecież właśnie na niej nam tak zależy.
Czy reklama na samochodzie jest skuteczna?
Na koniec trzeba powiedzieć jeszcze kilka słów o tym, czy reklama na samochodzie rzeczywiście jest skuteczna? Czy naprawdę warto w nią inwestować? W zasadzie odpowiedź można by zawrzeć w jednym słowie – TAK. Doskonale zdają sobie z tego sprawę ważni rynkowi gracze. Na pewno nie raz widziałeś samochody z reklamą Coca-Coli, Heinekena czy Milki. Choć to doskonale rozpoznawalne marki, wciąż dbają o to, żeby ich logo i produkty były eksponowane gdzie tylko się da. Taka promocja jest tym bardziej ważna w przypadku firm, które dopiero startują i jeszcze nie mają wielu klientów. Reklama na samochodzie pomoże im rozpromować markę i świadomie ją kreować. Co więcej, jest stosunkowo tania i mobilna, dzięki czemu może promować firmę w różnych miejscach i docierać do ogromnej liczby odbiorców. To forma promocji, która ma naprawdę wiele zalet i z pewnością jest mądrą inwestycją!
materiał partnera