Ekipa Całodobowego Pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego pracuje 7 dni w tygodniu i pełni dyżury 24 godziny na dobę.
Władze krośnieńskiej spółki komunalnej tłumaczą, że pod numerem alarmowym 994 można zgłosić m.in. sprawy związane z eksploatacją sieci i przyłączy oraz sytuacje, które wymagają natychmiastowej i sprawnej interwencji.
Przyjmowane są też zgłoszenia o braku wody, zbyt niskim lub wysokim ciśnieniu na przyłączu wodociągowym, uszkodzeniu lub awarii wodomierza głównego czy o zatorach w sieci kanalizacyjnej.
Połączenie z numerem 994 jest bezpłatne i nie wymaga podawania numeru kierunkowego. Numer jest jednak dostępny tylko dla połączeń z telefonów komórkowych.
Zgłoszenia z telefonów stacjonarnych przyjmowane są pod numerami 13 47 48 994 i 13 47 48 314.
- Numer 994, jako dodatkową linię telefoniczną dla całodobowego pogotowia wod.-kan. uruchomiliśmy, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów - tłumaczy Marcin Kilar, kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krośnieńskim Holdingu Komunalnym.
Władze krośnieńskiej spółki komunalnej zaznaczają, że numeru alarmowego "994" nie należy używać w celu zgłoszenia spraw związanych z formalną obsługą klienta. Tego typu tematy są realizowane przez Biuro Obsługi Klienta, pod numerem tel. 13 47 48 316, w godz. od 7:00 do 15:00.
Autor: tom